Køb på jemogfix.dk
Der er mulighed for at annullere din ordre. Dog vil dette afhænge af, hvor i pakkeprocessen den er, og du skal derfor kontakte kundeservice hurtigst muligt via nedenstående formular eller på tlf.nr. 79425942.
Hvis din ordre er pakket, er det desværre ikke muligt at annullere den - dvs. typisk 1-3 dage før levering.
Der er mulighed for at ændre din ordre. Dette vil dog afhænge af, hvor i pakkeprocessen den er, og du skal derfor kontakte kundeservice via nedenstående formular eller ringe på tlf. nr. 79425942.
Det er ikke muligt at tilføje ekstra varer til din ordre, da betalingsbeløbet ikke må overskride det beløb, du har godkendt ved bestilling.
Det vil desværre ikke være muligt at ændre ordren, hvis den allerede er pakket – dvs. typisk 1-3 dage før levering.
Hvis en ændring af ordren ikke er mulig på grund af at betalingsbeløbet ændres, er det muligt at annullere ordren, hvis den endnu ikke er blevet pakket – typisk 1-3 dage før levering. Efter annullering kan der så lægges en ny ordre på de rigtige varer.
Få minutter efter din bestilling, vil du modtage en bestillingsbekræftelse, så du kan se, at vi har registreret din ordre.
Så snart din ordre er pakket, modtager du en mail med din faktura, som er den endelige bekræftelse til din ordre.
Fakturaen sendes til dig, så snart din ordre er pakket og afsendt.
Nogle varer sendes fra forskellige lagre. Derfor er det ikke sikkert, at leveringen af varerne vil ske samtidig. Hvis det er tilfældet, er vi nødsaget til at opdele faktureringen, og du vil derfor modtage en faktura pr. forsendelse på din mail. Betalingen vil også være opdelt, så den stemmer med fakturaerne.
Sammen med din faktura modtager du et link til Track & Trace, hvor du kan følge din ordre hos PostNord. Du kan indtaste dit Track & Trace nummer her.
På ordrer leveret direkte fra vores leverandører modtager du ikke Track & Trace.
Har du spørgsmål til leveringen af din ordre, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice via nedenstående formular eller ringe på tlf. nr. 79425942.